Մայրենի

1.Լրացրո՛ւ:

Շունը  հաչում է: /ի՞նչ է անում/:

Կատուն մլավում է:/ի՞նչ է անում/:

Թռչունը  ծլվլում է:/ի՞նչ է անում/:

 

  1. Տրված տառերից յուրաքանչյուրով մեկ բառ գրի՛ր:

Ա-  աշուն

Բ- բադ

Մ-մատիտ

Կ-կաթ

 

3.Կարդա՛ բառը և յուրաքանչյուր տառով նոր բառ գրի՛ր:

Հ-հավ

Ա-արծիվ

Յ-յասաման

 

4.Տառերը միացրու իրար, ստացիր բառ և կարդա։

Ա. մ, ու, կ- մուկ

Բ. լ, ու, ռ-լուռ

Գ. ձ, ու, կ,-ձուկ

5.Կազմի՛ր տրված բառերի հոգնակի թիվը: Բոլոր բառերի դիմաց  ավելացրո՛ւ –ներ մասնիկը:

Գնդակ-ներ

Աթոռ-ներ

Պայուսակ-ներ

Հարևան-ներ

Գլխարկ-ներ

  1. Պտուղը տրված է, գրի՛ր ծառը:

Բալ-բալենի

ծիրան- ծիրանենի

սալոր-սալորենի

դեղձ-դեղձենի

ուռի-ուռենի

 

7.Տրված բառերին ավելացրու ան- նախածանցը և ստացիր ածանցավոր բառեր:

մահ- անմահ

գլուխ-անգլուխ

տեր-անտեր

տուն-անտուն

ջուր-անջուր

վախ-անվախ

8.Ո՞ր կենդանուն կարող ենք հանդիպել և՛ կենդանաբանական այգում, և՛ շախմատի

տախտակին:

Ա. դելֆին

Բ. արջ

Գ. փիղ

Դ. գայլ

Ե. աղվես

 

9.Շարունակի՛ր նախադասությունները։

Ես  սիրում  եմ  պարել,  որովհետև շարժվում եմ:

Ես սիրում եմ պարել, բայց վախենում եմ ընկնել:

10.Մի քանի նախադասությամբ պատմի՛ր քո մասին

Ես Լյութվիգն  եմ: Ես տասներկու  տարեկան եմ:Սովորում  եմ  8.2  դասարանում: Ապրում  եմ  ծնողներիս   և  եղբորս  հետ:  Ես սիրում եմ նկարել և հետաքրքիր հաղորդումներ նայել: Չեմ սիրում բարձր  ձայներ:Դասերից սիրում եմ մաթեմատիկան:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оставьте комментарий